Lekkerland geeft vorm aan High Traffic & Convenience op Horecava 2020

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Van maandag 13 januari t/m donderdag 16 januari 2020 presenteert Lekkerland op Horecava in de RAI in Amsterdam haar invulling als ketenpartner in de wereld van High Traffic & Convenience. De bezoeker wordt meegenomen in de snel veranderende wereld van foodretail & foodservice en buitenshuis eten, drinken en slapen.

On-the-go specialist Lekkerland is partner in het TrendLAB en toont in het snelst groeiende thema ‘High Traffic & Convenience’ dé oplossingen voor de georganiseerde foodservice; van sourcing en logistiek tot de hap van het broodje en de uiteindelijke tevreden gast, elke stap in het proces komt aan bod.

Cruciaal: logistiek

Tegenwoordig is distributie al even specifiek als het assortiment voor de klant. Op de stand volgen we hoe Lekkerland het volledige logistieke proces uit handen neemt, efficiënt en duurzaam. Vanuit het fijnmazig distributienetwerk levert Lekkerland in de vorm die aansluit op de behoefte en locatie van de ondernemer.

Zongekoelde bus

Lekkerland is één van de slechts acht bedrijven in Europa met drie Lean&Green-sterren. Op de stand staat Lekkerlands eigen zongekoelde bus. Kleine voertuigen voorzien van zonnepanelen, waarmee Lekkerland levert aan klanten in stadscentra. Een duurzame manier om producten vers en koel te vervoeren tot aan de deur.

Het assortiment dat past bij consumententrends

De consument is 24/7 actief en vult de dag flexibel en zo efficiënt mogelijk in. Van een tankstation langs de snelweg tot midden in de stad langs het fietspad, hij verwacht kwaliteit, snelheid en service. Lekkerland helpt de ondernemer om een bestemming van zijn foodservice-verkooppunt te maken en in te spelen op de trends: gemak, gezond, genieten. Zo biedt Lekkerland lokale producten, gezonde snacks, functional drinks, hot meals en premium viennoiserie.

Klantspecifiek assortiment

Foodformules kunnen bij Lekkerland hun eigen specifieke assortiment onderbrengen, zodat ze hun vertrouwde leveranciers, eigen recepturen en private-labels behouden. Zo spelen Lekkerland en de georganiseerde foodservice formules in op de veranderende behoefte van de tevreden gast. Daar horen bijvoorbeeld meer authenticiteit en lokale producten bij: de pompoen in de soep komt van de boer uit de regio.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website