Lekkerland Nederland en De Nationale Franchise Gids gaan samenwerking aan

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Lekkerland Nederland en De Nationale Franchise Gids zijn per heden een samenwerking aangegaan. Lekkerland wordt sponsor van Het Nationale Franchise Congres en wordt bovendien aangesloten als partner op het platform van De Nationale Franchise Gids.

Hans Oberg Directeur Verkoop van Lekkerland Nederland (rechts op de foto): “Convenience heeft de toekomst en is onze core business. Wij zijn specialist in het relevantste assortiment, fijnmazige distributie en ondernemersondersteuning in de vorm van advies, data of volledige concepten en winkelinrichting. Wij helpen ondernemers in ieder kanaal succesvoller te zijn om consumenten onderweg te bedienen, zoals past in hun levensstijl. Wij zien hierin dus goede mogelijkheden om onze spilfunctie in het franchisenetwerk aan te bieden. Wij bedienen al franchiseformules als HEMA, Jamin, Bakker Bart, BackWERK, Coffee Fellows, The Tosticlub en Wayback Burgers, maar we ondersteunen graag meer franchiseformules.“

Tiago Jurgens, van De Nationale Franchise Gids is verguld met de samenwerking: “Er bestaat een grote behoefte aan de dienstverlening van Lekkerland bij onze relaties. Lekkerland is een zeer gerenommeerd bedrijf in de food en horeca en bovendien zelf ook franchisegever (redactie: van CIGO) en is daarom extra goed in staat om haar dienstverlening af te stemmen op de wensen van zowel franchisegevers als franchisenemers.”

Breed palet aan ondersteunende dienstverlening

De klant heeft bij Lekkerland de mogelijkheid om een deel of geheel van de inkoop via eigen toeleveranciers te laten verlopen maar de opslag en vervoer wel door Lekkerland te laten verzorgen. Lekkerland adviseert ook als het gaat om de juiste assortimentskeuze, optimale schap- en winkelinrichting en promotionele programma’s. Ook kan Lekkerland een back office verzorgen, prijsgegevens kunnen eenvoudig worden uitgewisseld, et cetera. Zelfs kan Lekkerland franchisenemers in enige mate de helpende hand toesteken bij opleidingen en volledige implementatie van formules.

Kortom, Lekkerland heeft zich ontwikkeld tot een totaalleverancier met een breed palet aan ondersteunende dienstverlening. Dit past volgens Oberg ook helemaal bij de visie van Lekkerland op de on-the-go toekomst : De traditionele lineaire keten bestaat niet meer. Om een rol te spelen in de snelle consumentenwereld van on-the-go foodservice, zijn medespelers nodig, door de hele keten. Lekkerland vervult in de convenience wereld deze spilfunctie al en kijkt voortdurend uit naar nieuwe partnerschappen. ‘Your most convenient partner’, dat willen wij zijn voor onze klanten. Elke dag. Bij alles wat we doen.”

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3

franchise-season-art-class