“De missie voor lief! lifestyle voor de komende jaren is om van het merk een breed en toegankelijk internationaal baby/kids lifestyle concept te maken”, aldus John van den Herik, hoofd licentie lief! lifestyle. Om dit doel te bereiken verlaagt de lief! lifestyle de prijs met gemiddeld 20% tot 25%. Naar verwachting wordt aankomende zomercollectie al tegen de verlaagde prijs aangeboden. “Als we toegankelijk willen zijn moet onze klant dit ook in de prijs terugzien. En met KFH als onze nieuwe partner is deze doelstelling gelukkig ook haalbaar!”, aldus van den Herik.
De internationale ambitie heeft er toe geleid om het licentiemodel uit te bereiden en te versterken. In het nieuwe assortiment bevinden zich onder andere de categorieën: Tableware, Shoes, Socks & Hair accessories, Bikes en Health & Beauty.
Van den Herik is trots op waar de formule nu staat: “We hebben een zwaar 2015 achter de rug hebben maar hebben met het gehele lief! lifestyle team keihard geknokt om er bovenop te komen. Nu we onderdeel zijn van een mooi bedrijf als KFH is het fantastisch om met dit bedrijf ons merk internationaal te mogen uitbouwen.”
Geef een reactie