Lincherie overtuigt met paskamers

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Lincherie Franchise

Lingerieformule Lincherie gaat een nieuw concept doorvoeren in haar winkels. Met een bijzondere paskamerservice en verschillende vernieuwingen moet Lincherie elke vrouw een ‘wellnesservaring’ bieden. Door de uitbreiding van het aantal winkels en het opstarten van een webshop staat de formule nog veel te wachten.

Operations Manager Retail Kris Lamberts vertelt in het decembernummer van RetailTrends over de ontwikkelingen van de formule. ‘’Voor ons als merkleverancier is het enorm belangrijk om kwaliteit te kunnen bieden aan onze klanten.’’ Met een unieke paskamerservice ziet de formule kansen in het premium segment. De pasruimte, die een kwart van de winkelruimte beslaat, is volgens Lamberts de pijler van het concept. ‘’Als klanten voor het eerst onze paskamer zien, is dat een echt ‘wow’ moment.’’ Dit bericht RetailNews.

De formule is sinds 2010 eigendom van lingerieconcern Van de Velde. Afgelopen jaar nam Van de Velde ook de winkels van Lindessa, Livera en Jackie D over.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class