Livera gaat voor nieuwe strategie

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Livera richt zich met een nieuwe campagne nog meer dan voorheen op de schoonheid van de vrouw. Daarvoor is een nieuwe marketingcampagne in het leven geroepen met de hashtag #RevealBeauty. Daarmee wil Livera aan vrouwen vertellen dat schoonheid van binnen én van buiten zit en dat ze trots op zichzelf mogen zijn.

De campagne is de opvolger van de campagne van de maand maart in het leven geroepen ter ere van het 50-jarige jubileum. Voor dit jubileum werd onder andere een Limited gouden collective ontwikkeld, die bestaat uit zowel lingerie-, bad- als nacht/loungemode. Dit jubileum word took in de winkels gevierd met gouden winkelaankleding en een cadeau voor de klant bij besteding van vijftig euro.

Nieuwe locaties Livera

Onlangs heeft Livera ook twee winkels geopend in Utrecht. De winkels zijn gevestigd in de vernieuwde winkelpromenade in de Zuidpassage van Hoog Catharijne en in de Bakkerstraat. Met deze nieuwe winkels komt Livera een stap dichterbij om nog meer vrouwen te bereiken.

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-season-art-class