LMI Nederland groeit ook in coronajaar 2020

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

LMI is een formule met ontwikkeltrajecten die gegarandeerd de prestaties van ondernemers, leidinggevenden en ondernemingen verbeteren. Wereldwijd heeft LMI in meer dan 80 landen vestigingen. Met veel genoegen ziet de franchisegever van LMI in Nederland, Edwin Hoek, dat de groei in 2020 ondanks praktische beperkingen eigenlijk gewoon heeft doorgezet.

In Nederland heeft LMI nu 6 franchisenemers. Een aantal van die franchisenemers heeft een of meer managing partners. “Zij hebben volop prospects. Hoewel onze mogelijkheden om die fysiek te ontmoeten in 2020 werden ingeperkt, groeiden de interesse en commitment gewoon door. Mensen hebben altijd doelen om te bereiken, organisaties herpakken zich en de wereld blijft gewoon veranderen.”

Ook LMI werd verrast door COVID en de maatregelen die in Nederland en het buitenland werden genomen. In maart zouden wij deelnemen aan een wereldwijde LMI-conferentie in de Verenigde Staten. “Twee dagen voordat we zouden vertrekken, werden alle vluchten naar de VS geschrapt”, vertelt Hoek. “Die conferentie heeft deels wel plaatsgevonden, maar dan via Zoom.

Fysiek of online

De reguliere franchisenemers-bijeenkomsten in Nederland vinden sindsdien ook online plaats. “Eigenlijk spreken we elkaar vaker dan voorheen. Hopelijk kunnen we in 2021 ook weer écht samenkomen, want het is zinvol om elkaar ook af en toe fysiek te ontmoeten.”

Ook bij klanten speelt dit. Hoek: “Een nieuwe collega zou een managementteam van 5 personen gaan begeleiden. Dat werd even uitgesteld, maar in mei jl. konden ze gelukkig alsnog starten. Deelnemers kunnen we ook online begeleiden, maar niet alle klanten zijn daar op ingericht.”

Bewezen concept

“De behoefte aan onze dienstverlening blijft bestaan. Voor ons is er altijd werk. LMI heeft een wereldwijd ruim bewezen concept; in 80 landen en 28 talen. We zijn daarmee sterk onderscheidend omdat we echte groei faciliteren en ook tastbare zakelijke resultaten garanderen, waardoor klanten verzekerd zijn van een uitstekend rendement.”

“De behoefte is goed merkbaar”, stelt Hoek, “Organisaties bezinnen zich op de manier waarop ze samenwerken. Op bedrijfsniveau, maar ook op persoonlijk niveau. Hoe speel je in op veranderingen? Nu is het de pandemie, maar er kunnen allerlei redenen zijn voor verandering. Door onze programma’s te volgen, ontwikkelen mensen zich echt als leider, gaan ze op een andere manier denken en doen, en worden ze minder kwetsbaar voor veranderingen. Zo noemde gisteren een klant, ondanks de ook voor zijn bedrijf zeer nadelige tijden, het jaar 2020 een fantastisch jaar. Op mijn weg terug naar kantoor, belde een klant van het eerste uur dat hij net een groot bedrijf heeft overgenomen. Dat wil toch iedereen?”

Ontvang gratis meer franchise informatie over LMI!

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.