Macintosh zet in op shop-in-shops

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Scapino
Het Nederlandse retailconcern Macintosh, bekend van onder meer kledingformule Scapino, sluit niet dat meer formules met shop-in-shops gaan werken. “De shop-in-shops van Aktiesport in Scapinowinkels is een eerste stap naar meer samenwerkingen. Het zou me absoluut niet verbazen als er meer shop-in-shops komen, ook in onze andere formules.” Dit vertelt Eric Coorens, coo van Macintosh, aan FashionUnited.

Macintosh kiest voor de shop-in-shop-strategie om locaties aantrekkelijker te maken. “Door het aanbod te verbreden en de bestaande vierkante meters efficiënter in te richten, geven we de klant extra redenen om naar de winkel te komen”, zegt Coorens. “Ook onze cross channel-aanpak, waarbij klanten internetbestellingen in de winkel op kunnen halen, draagt daaraan bij.”

dinsdag 15 mei 2012.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class