MAKS: Landelijke identiteit, lokale kansen

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Regelmatig is het voor franchiseformules een grote uitdaging om een goede klantenbinding op te bouwen. MAKS levert en onderhoudt branded loyalty- en giftcard-programma’s. Door de lokale kennis van franchisenemers te koppelen aan de expertise van de holding en door het bereik van de formule te combineren met locatiespecifieke kansen. Geldt voor iedere partij, hoe beter de wisselwerking, des te groter het succes.

Klantenkaarten verdienen zichzelf vaak terug. Wie het goed doet, mag rekenen op een aanzienlijke omzetverhoging. MAKS heeft een unieke focus op zelfstandige ondernemers, formules, en winkeliersverenigingen. “U krijgt altijd een klantenkaart in uw eigen huisstijl, zoveel als u nodig heeft. MAKS maakt klantenkaarten bereikbaar, voor iedereen. Al velen jaren begeven wij ons in diverse branches binnen de retail in binnen -en buitenland. Iedereen bij MAKS spreekt de taal van de ondernemer.  Bakkers, slagers, groenteboeren en kledingwinkels. Maar ook hotels, bloemisten in binnen en buitenland hebben met MAKS een succesvol klantenkaartprogramma ingericht”, aldus Michael van der Togt, directeur MAKS.

Heeft u het al druk genoeg met uw bedrijf? Laat MAKS u helpen met de invulling van een passend klantenkaartprogramma. Benieuwd naar wat MAKS voor uw formule kan betekenen? Klik dan hier voor meer informatie.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class