[Marja Groen – column]

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

La Differenza - Marja Groen

Gast vrijheid in Retail

In de meeste Nederlandse winkels kan de natuurlijke gastvrijheid, als die al aanwezig is, sterk worden verbeterd. Wanneer we het wel ervaren, zijn we meteen positief verrast, terwijl een gastvrije benadering eigenlijk de normaalste ‘winkel’ van de wereld zou moeten zijn. Marja Groen, eigenaar van adviesbureau La Differenza gaat in op het begrip gastvrijheid, dat volgens haar veel hoger op de agenda moet komen te staan.

Gastvrijheid blijft een ondergeschoven kindje in retailend Nederland. Het blijft verbazingwekkend dat er nauwelijks sprake is van klantcontact of een servicegerichte aanpak. Hoe vaak komt het niet voor dat een klant anoniem een winkel in en uit kan lopen.

Klik hier voor het gehele artikel…

dinsdag 25 januari 2011.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class