“Koopplein.nl sluit uitstekend aan bij wat ik al doe en trekt voor een groot deel hetzelfde publiek. Mensen die een wisselend en uniek aanbod van de beste koopjes zoeken in hun vertrouwde omgeving. Met Koopplein.nl geef ik mijn bezoekers en handelaren er nu een professionele digitale handelsplaats bij. Het wordt steeds belangrijker om on- en offline naadloos op elkaar aan te sluiten. Mijn jarenlange ervaring als marktmeester combineren met de jarenlange ervaring van Koopplein.nl moet daarom wel resulteren in een succes!”, aldus Van Assem.
“Wij zien een grote toegevoegde waarde voor een koppeling met fysieke markten. Wat de markt mist bieden wij en omgekeerd. Dergelijke samenwerkingen zijn ook alleen op lokaal niveau te realiseren. Het klinkt heel cliché, maar je kunt hier echt spreken van een win-win situatie. Wij zullen de initiatieven die hierbij ontstaan zeker actief ondersteunen en meenemen in onze formuleontwikkeling. In dit kader hoop ik dat zich meer kandidaten zullen melden met deze achtergrond en visie”, zegt Aaf van der Kooi, directeur van Koopplein.nl
Geef een reactie