McDonald’s biedt Smoothie aan in grotere verpakking

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Na de succesvolle introductie van de Smoothie in april dit jaar biedt McDonald’s vanaf vandaag het 100% fruitdrankje aan in een grotere verpakking. Het fruitige feestje is voortaan verkrijgbaar in een flesje van 200 ml. Daarmee krijgen gasten van McDonald’s twee keer zoveel vers fruit binnen, voor dezelfde prijs. De Smoothie is voor één euro los verkrijgbaar, of bij het Happy Meal.

“Sinds de introductie in april is de Smoothie erg succesvol. We hebben hier vooral in de behoefte van moeders voorzien, die het belangrijk vinden een verantwoorde keuze voor hun kind te kunnen maken. Door de Smoothie in een groter flesje aan te bieden, wordt het ook voor onze volwassen gasten nog aantrekkelijker om een gezonde keuze te maken”, aldus René Jaspers, director Marketing, Communications & Consumer Insight van McDonald’s Nederland. De introductie van Smoothie past binnen de strategie van McDonald’s om gasten steeds de beste kwaliteit en een gevarieerde keuze te bieden.

De Smoothie is gemaakt met verse aardbei en banaan en bestaat uit 100% fruit, zonder extra toevoegingen. McDonald’s werkt voor de Smoothie samen met Chiquita. ‘Wij selecteren alleen het beste kwaliteitsfruit. De Smoothie zit boordevol met voedingsstoffen en vitamines en is ook nog eens lekker fris van smaak’, aldus Hans Liekens, directeur out-of-home van Chiquita Europa.

dinsdag 11 oktober 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.