McDonald’s mikt op kwaliteit van koffie

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Nederlanders drinken vijfmaal koffie in de ochtend en daarbij lijkt de kwaliteit net zo van belang als de prijs te zijn. Daarom is McDonald’s druk bezig geweest om haar koffie te verbeteren.

Concreet houdt de verbetering in dat in alle koffievarianten meer koffie en melk en minder water zitten. Vanaf 12 maart kan iedere klant van McDonald’s de vernieuwde koffie een maand lang gratis in de ochtend proeven. Algemeen directeur Jo Sempels: “Proeven is overtuigen. We laten onze gasten graag kennismaken met onze vernieuwde koffie en zijn ervan overtuigd dat veel gasten onze investeringen in koffie zullen waarderen”. Uit onderzoek onder 1.300 respondenten blijkt dat Nederlanders in de ochtend niet zonder koffie kunnen. Opvallend is dat driekwart van de koffiedrinkers bereid is om meer te betalen voor kwalitatief goede koffie. McDonald’s Nederland investeert de komende jaren volop in de kwaliteit van haar producten. “Kwaliteit is voor ons en voor onze gasten essentieel”.

dinsdag 12 maart 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.