Mexx wil weer groeien

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Mexx
Sinds de verkoop van Mexx door oprichter Rattan Chadha in 2005 is het concern in verval geraakt. Na de verkoop zijn er intussen drie nieuwe leiders gekomen en ook weer vertrokken. Het waren geen van allen Europeanen en het bedrijf heeft in die tijd veel van zijn waarde en glans verloren. Ook goede medewerkers vertrokken daardoor.

De nieuwe CEO Thomas Grote en zijn marketingdirecteur Knut Berghof hebben bekendgemaakt de formules weer in oude glorie te willen herstellen. Zij hebben daarom eerst geïnvesteerd in meer en betere medewerkers bij de afdeling creativiteit, de ziel van het bedrijf. “Je kunt nog zulke mooie winkels hebben, fantastische campagnefoto’s, maar als je niet kunt leveren wat de klant wil kan je het schudden”, aldus Grote. In Amsterdam is de eerste winkel nieuwe stijl ingericht die meer moet uitnodigen om te kopen.

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 25 mei 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.