De Ruiter: “Ik heb het altijd over het ‘united consumer effect’. Wanneer we individuele klanten bundelen, kunnen we een nog scherper aanbod doen. Elke individuele winkelier heeft minder vaste kosten voor zijn ict-diensten en de formule heeft één vast aanspreekpunt voor telefonie, internet en pin. Ik ben momenteel al in gesprek met een aantal klinkende namen in franchise-land. Hopelijk kunnen we hierover binnenkort meer bekend maken.”
Wilt u weten wat Belcentrale voor uw formule kan betekenen, neemt u dan rechtstreeks contact op met Mike de Ruiter.
Nou ik had problemen met mijn winkel met Belcentrale en nu is Mike verantwoordelijk hij is langs gekomen en heeft gezorgd dat het is opgelost. Volgens mij een aanwinst voor deze telecomprovider.
Mike is een vakman. Maakt goede vertaalslag van techniek naar commerciële invulling. Wij hebben goede ervaringen met hem voor de invulling van de diverse vraagstukken bij verschillende winkels.
Naar aanleiding van dit artikel contact opgenomen met Mike ik moet zeggen hij reageert snel en heeft mijn een goed aanbod gedaan ik ga nu van ISDN wat blijkbaar gaat verdwijnen naar digitaal bellen.
Geef een reactie