In de nieuwe formule is er veel ruimte voor productbeleving en storytelling. Door middel van belevingsmeters wordt er per wereld (onder andere wijn, speciaalbier en whisky) getoond waar de producten vandaan komen, hoe ze gemaakt worden en worden er de grondstoffen getoond. Voor speciaalbier gaat het om gerst, hop en mout onder andere. Ook zijn er delen van gebruikte (wijn)vaten te vinden en wordt er uitgebreid stilgestaan bij de verschillende processen voor het maken van whisky. Ook wordt er meer gericht op het culinaire aspect waarbij er roulerend aan het seizoen verschillende bieren en wijnen uitgelicht worden.
Mitra is een van de grootste drankenspeciaalzaken van Nederland. Mitra drankenspeciaalzaken is in 1974 opgericht en de slijtersformule voor ondernemers met veel aandacht voor lokaal ondernemerschap en een breed assortiment bijzondere producten. Voor het tweede jaar op rij is Mitra verkozen tot winkel van het jaar in de categorie ‘eten & drinken’. De formule werkt sinds 2016 100 procent met franchise.
Wilt u zelf ook een Mitra drankenspeciaalzaak openen? Mitra is op zoek naar ondernemers met een passie voor dranken. Kijk op mitra.nl/ondernemen voor meer informatie.
Wil je ondernemer worden bij Mitra? Klik dan hier
Geef een reactie