Mitra kiest voor internetkassa

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Franchiseformule Mitra heeft internetkassa ASPOS van Valk Software in gebruik genomen. 250 Mitra-drankenspeciaalzaken en het hoofdkantoor werken nu dagelijks met dit systeem. ASPOS is een webgebaseerde, online en realtime point-of-sale systeem op de markt. Na een pilot periode van 2 maanden werd het systeem in 7 weken tijd bij 250 winkels uitgerold. Mitra heeft gekozen voor een zelf-doescenario en een train-de-trainerconcept.

De installatie werd door eigen medewerkers van Mitra uitgevoerd. Voor opleiding werd gebruikgemaakt van een elektronische leeromgeving. Het betreft zowel eigen winkels als franchisers. René Wissink, algemeen directeur van Mitra: Deze internetkassa is voor ons een springplank om invulling te geven aan onze strategie om het nieuwe winkelen, een wereld waarin winkel, internet en mobiel één worden, mogelijk te maken.

dinsdag 22 november 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website