Mobile Service Centre breidt uit met vestiging Enschede

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Mobile Service Centre, een franchiseformule gespecialiseerd in de reparatie van smartphones en tablets, heeft afgelopen zaterdag een franchiseovereenkomst gesloten. Franchisenemer Jos Pinkster wordt de komende maand door Mobile Service Centre opgeleid tot Certified Engineer. Hij zal in het eerste kwartaal van 2017 de deuren openen van zijn franchisevestiging in Enschede, om van daaruit de markt te bedienen bij de reparatie van smartphones en tablets.

Jos Pinkster, 40 jaar, is samen met zijn partner Kim en hun 5 kinderen woonachtig in Losser. Na een start van zijn loopbaan bij de Koninklijke Marine, heeft hij al op jonge leeftijd voor het zelfstandig ondernemerschap gekozen. Van hardwerkende marktkoopman in bloemen, naar eigenaar van een exclusieve webshop, heeft hij het laatste jaar een loondienstfunctie vervuld van service coördinator bij een elektrotechnisch bedrijf. Zijn passie voor het ondernemerschap en zijn affiniteit met telecommunicatie deed hem besluiten zich te gaan oriënteren op meerdere franchiseformules in deze branche.  “Mobile Service Centre, jullie zijn niet de goedkoopste maar als jullie doen wat jullie zeggen, wél de beste”, aldus Jos.

De franchiseformule zorgt voor een milieuvriendelijke manier van afvoeren van het afval dat ontstaat bij de service van uw smartphone of tablet. Bovendien kan de klant ook terecht voor de inlevering van oude en/of  defecte apparaten, zodat deze vervolgens milieuvriendelijk worden afgevoerd.

Bent u geïnteresseerd in deze formule? Klik dan hier voor meer informatie.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3