Modulaire onderzoeksmodule voor franchise

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Waarborg FD heeft voor franchiseorganisaties een modulaire onderzoeksmodule ontwikkeld. Deze bestaat uit franchisenemerstevredenheids-, klant- en klanttevredenheidsonderzoeken, aangevuld met kantoor of vestigingsonderzoek (kengetallen).

2012 sloot Waarborg FD af met meer dan 250 uitgevoerde onderzoeken. Naar verwachting zal Waarborg FD in 2013 de 400 passeren. De onderzoeken worden op maat uitgevoerd. Verscheidene rapportages, waaronder verbeterpunten aangeleverd door franchisenemers of hun klanten worden meegeleverd. Inzicht wordt verkregen in klantstrategie, NPS (heeft het kantoor/vestiging wel de juiste klanten en hoe zit de mix eruit?). De onderzoeken worden uitgevoerd met eigen ontwikkelde software. Hiermee kan maatwerk geleverd worden en de kosten laag gehouden. Een franchisenemer tevredenheidsonderzoek bedraagt nog geen € 30,00 per kantoor/vestiging.

dinsdag 19 februari 2013.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class