Monuta beste website van Nederland

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Monuta-winst-website-van-het-jaar

Franchiseformule Monuta heeft de titel van beste website van Nederland 2014 in de wacht weten te slepen in de categorie verzekeringsbranche. Monuta is de hoogst geplaatste verzekeraar in de WUA! Top 100 Beste Websites 2014. Het is voor Monuta de derde titel in vier jaar. In de algemene uitslag is Monuta geëindigd op de achttiende plaats.

Negen verzekeraars hebben uiteindelijk een positie in de Top 100 Beste Websites 2014.
Ook franchiseformule Yarden is in de Top 100 te vinden, zij staan op plaats 45.

De WUA! Top 100 Beste Websites 2014 is gebaseerd op onderzoeken in de periode van augustus 2013 tot en met juli 2014, waarin 8.900 respondenten gezamenlijk 55.500 beoordelingen gaven over 4.500 verschillende websites. In totaal maakten 250 websites, waarvan 35 websites uit de verzekeringsbranche, kans op de titel ’De beste website van 2014’.

De algemene winnaar van de verkiezing is franchiseformule Fleurop. Hiermee neemt Fleurop de koppositie over van Bol.com, die in 2012 en 2013 de ranglijst aanvoerde. Net als twee jaar terug wordt de top 100 gedomineerd door websites in de retailbranche. Van alle websites in de top tien, komen er negen uit de retail. Fleurop werd als beste gewaardeerd, onder meer door een grote naamsbekendheid en een goede eerste indruk bij de bezoeker.

In de categorie bankensector is de Rabobank als winnaar uit de bus gekomen, op de tweede plaats staat de website van Freo en ABN AMRO staat op plaats drie. ABN AMRO heeft in deze categorie de titel in 2013 gewonnen. In het algemene klassement is Rabobank terug te vinden op plaats 84 en ABN AMRO op plaats 100.

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class