More than Trends ging over Puur

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Puur was het thema dat tijdens More than Trends centraal stond. Het jaarlijkse inspiratie-evenement van Euretco Fashion voor ondernemers en leveranciers, vond eind oktober plaats in de Rijtuigenloods in Amersfoort en oogstte volop lof van de ruim 400 bezoekers.

‘Het thema Puur is heel bewust gekozen. In een turbulente tijd met weinig traditionele zekerheden zoeken we naar nieuw houvast’, zegt Mike Spoelder van Euretco Fashion. ‘We komen er niet met een mooi verhaal, consumenten verlangen puurheid. Niet een masker,  maar transparantie. We zoeken naar authenticiteit ofwel de echtheid der dingen. Wij roepen ondernemers en leveranciers op om terug te gaan naar de kern van het vak. Waarom zijn we ooit gestart in de mode en zijn wij trouw gebleven aan onze drijfveren?’

Topspreker Jos Burgers kwam in het middagprogramma met tips: werk aan waardevolle klanten in plaats van waardeloze. Waardevolle klanten komen terug en brengen nieuwe mee. Geef nooit korting, want dat geeft klant het gevoel: ‘Oh, ik betaal dus anders te veel’. Focus je op de klant die je wilt en richt je zaak daar op in. Overtref verwachtingen bij de klant door iets meer te doen en minder te beloven. Begin door elke medewerker één keer per week een klant zijn verwachtingen te laten overtreffen. Wat je geeft, krijg je terug.’

dinsdag 8 november 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.