MultiCopy: van copyshop naar Communication Company

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Met ruim 70 vestigingen is MultiCopy in zo’n kleine 45 jaar een niet weg te denken merk in Nederland geworden. Maar in die 45 jaar heeft MultiCopy heel wat gedaanteveranderingen ondergaan. Anno 2015 is het MultiCopy | The Communication Company: de allround communicatieondersteuner van ruim 55.000 kleine en middelgrote bedrijven en organisaties.

Jan Withaar, directeur Franchising: “We zijn ooit begonnen als sneldrukkerij en copyshop. Dat was toen revolutionair. Daarna waren we de eersten met kleurkopieën, met dtp, met mailingdiensten, met digitaal drukwerk en meer.

“Dat is de kracht van franchise ondernemen: steeds de trends voor proberen te zijn en je samen door ontwikkelen voor blijvend succes.

Bakens verzetten

Jan Withaar: “Tijdens de crisis heeft de grafische branche heel veel klappen gekregen. Wij zijn daarom al drie, vier jaar geleden begonnen om onze bakens te verzetten. Als de nieuwe allround communicatiepartner voor het mkb. Voor onze klanten doen we veel meer dan drukken en printen alleen. We maken websites, crossmediacampagnes, promotionele artikelen, sign en bewegwijzering, autoreclame, e-mailings en zelfs webshops.

“Door de verbreding van de diensten kunnen onze klanten innovatiever en succesvoller communiceren. Dat is ons bestaansrecht.”

Jan Withaar: “Alleen als je steeds open staat voor verandering sta je altijd sterker dan je concurrenten. Nu en straks.”

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3