Na 10 jaar afwezigheid komt Spar terug op de radio

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De Spar weer op de radio
Deze week komt supermarktketen Spar weer terug op de radio, na 10 jaar afwezig te zijn geweest in de ether. Met radiocommercials op landelijke zender Sky Radio en enkele regionale radiozenders, wil Spar haar merk opnieuw onder de aandacht brengen, op de kaart zetten en duidelijk maken waarvoor de consument er terecht kan. Het gaat vooralsnog om een pilot dat loopt tot en met september van dit jaar.

“We gaan geen platte ‘van-voor’ aanbiedingen laten horen”, licht Susanne Kroon, commercieel directeur van Spar, toe. “Het gaat erom dat mensen weten dat Spar niet meer de stoffige buurtsuper van vroeger is, maar een eigentijdse buurtwinkel die je van alle gemakken voorziet. We wilden graag een ander geluid laten horen. Ik denk dat we met dit concept wel echt iets onderscheidends in handen hebben.”

dinsdag 6 augustus 2013.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.