Naamsbekendheid Plus flink verbeterd

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Afbeelding Plus geeft meer...
De spontane naamsbekendheid van supermarktketen Plus is het afgelopen jaar met tien procent gestegen.

Dat beweert reclamebureau Leukwerkt in zijn nieuwsbrief. Leukwerkt is het bureau achter de reclamecampagne van Plus met vier medewerkers. Deze ligt regelmatig onder vuur, maar het reclamebureau is overtuigd van de effectiviteit van de campagne. ‘Dat hij werkt, daar is weinig discussie over’, schrijft het bureau. Ter illustratie wordt verwezen naar de sterk verbeterde jaarcijfers van Plus.

Niet subtiel
Plus wisselde onlangs Leukwerkt in voor het nieuwe reclamebureau Doom & Dickson. De huidige campagne met de vier medewerkers wordt echter voortgezet. Leukwerkt stelt dat de herkenbaarheid van de campagne enorm is. ‘Niet vreemd, want er is niet subtiel te werk gegaan om onderscheid te creëren met andere supermarktketens. De vier bedachte properties in hun groene supermarktkleding zijn niet te missen en zorgen voor uniformiteit in alle middelen.’

dinsdag 10 april 2012.

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class