Narrow casting bij Kwalitaria

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Narrowcasting Kwalitaria
Sinds begin dit jaar test franchiseformule Kwalitaria in veertien van haar vestigingen narrow casting, zo meldt Out of Home Shops. In de loop van het jaar zal het narrowcastingsysteem verder worden uitgerold. Het systeem toont op moderne en dynamische wijze het vaste en tijdelijke assortiment, productaanbiedingen, acties, productinformatie en flash animaties.

“Deze manier van winkelcommunicatie sluit naadloos aan op de laatste trends in de fastservicesector die Kwalitaria en VPNL zien”, aldus marketing manager Martijn Boone van FFC. “Acties, aanbiedingen en productinformatie worden op een aantrekkelijke en effectieve manier aan de man gebracht. Met het communiceren van concrete boodschappen op selectieve momenten spelen we optimaal in op het aankoopmoment. Actualiteiten en social media updates zorgen daarnaast voor beleving en vermaak in de restaurants, voor zowel de wachtende als de etende gast.”

dinsdag 17 juli 2012.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website