Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

New York Pizza zoekt lokale helden

Chief Operating Officer Steffen van Dijk is trots op de goede NPS-score die New York Pizza heeft. NPS staat voor Net Promoter Score en is een graadmeter voor de mate waarin consumenten een bedrijf aanraden. Uit 110.000 reviews komt een score van +47. De NPS score loopt van -100 tot 100. Een score van 0 is neutraal en scores onder de 0 worden als slecht beschouwd. “Dat zijn goede cijfers”, legt Steffen uit. “Consumenten zijn duidelijk tevreden over ons. Dat komt door onze franchisenemers: mensen met passie voor het vak, die mooie pizza’s maken van de hoogste kwaliteit en met uitstekende service. Ons streven is om die NPS-score nog beter te krijgen. Dat moet waargemaakt worden in onze vestigingen. Onze franchisenemers zijn de laatste en belangrijkste schakel richting de consument en maken daar indruk door waarde te leveren.”

Op zoek naar lokale helden

De franchisenemer die kiest voor New York Pizza, kan rekenen op intensieve begeleiding. Na de nodige oriënterende, intake- en selectiegesprekken en het assessment, krijgt de toekomstige franchisenemer een precontractueel informatiedossier mee. Hierin staan alle ins en outs van de formule, koop- en huurovereenkomsten, benchmarkcijfers en nog veel meer. De ondernemer krijgt geheel in lijn met de nieuwe Franchisewet vier weken de tijd om dit dossier te bekijken en waar nodig eigen onderzoek te doen. “Onze selectie aan de voorkant is zeer uitgebreid”, legt Steffen uit. “Ik zeg wel eens dat elke stuiver vijf keer moet worden omgedraaid om een dubbeltje te vinden. We hebben een sterk merk en daar passen sterke ondernemers bij, die goed zijn ingevoerd in de lokale markt waarin ze actief zijn. Met die lokale helden en onze formule wordt 1+1=3.”

 

Ontvang gratis meer informatie over New York Pizza

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef

Meer informatie over franchisen bij

New York Pizza

×