Nieuw concept bij Shoeby – personal shoppen

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

In het laatste weekend van november heeft franchiseformule Shoeby in Den Haag zijn eerste flagshipstore geopend met daarin een atelier waar consumenten met ontwerpers hun eigen kleding kunnen samenstellen. Tevens is het mogelijk met behulp van print- en laserapparatuur illustraties op de stoffen te laten drukken, zo laat de franchiseformule weten.

Mieke van Deursen, oprichter van de Shoeby, is ervan overtuigd dat consumenten steeds meer behoefte hebben aan een individuele stijl. ‘’Maar op maat gemaakte kleding is voor de meesten van ons onbetaalbaar.’’ Het streven van de formule is om dit voor een groter publiek bereikbaar te maken. Consumenten kunnen er tevens terecht voor verstelwerk van kleding. De medewerkers zijn uitgerust met een tablet en hebben een training gevolgd tot personal shopper.

Met ruim 750 vierkante meter is deze vestigingen velen malen groter dan de reguliere Shoeby-winkels, die om en nabij de tweehonderd vierkante meter beslaan. Daarbij komend is het pand voorzien van een café, terwijl consumenten naast kleding ook oplaadpunten voor mobiele telefoons, lockers en visagisten kunnen aantreffen.

In de toekomst hoopt de franchiseformule nog meer flagshipstores te kunnen openen op A-locaties. Op dit moment beschikt de formule over ruim 250 vestigingen verspreid over Nederland en België.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class