Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

Nieuw managementteam en nieuwe koers voor Bakker Bart

Franchiseformule Bakker Bart vaart vanaf heden een nieuwe koers onder vanaf januari 2015 een geheel nieuw managementteam. Met Algemeen Directeur Herbert Schalkwijk aan het roer zet de formule in op transparantie, het winnen van vertrouwen en focus op de consument.

Schalkwijk benadrukt dat vooral het terugwinnen van het vertrouwen van de franchisenemers belangrijk is. ‘’We focussen ons bewust op samenwerking en betrokkenheid. Voor de korte termijn betekent dit krachtige herkenbare campagnes waarmee we een groter publiek willen aanspreken, voor de lange termijn zal dat een strategische verandering van de formule zelf zijn.” Bakker Bart is op dit moment bezig met het voeren van een krachtige herkenbare campagne: ‘De Roze Gekte’. Deze campagne waarbij het in winkelgebieden Bart-roze kleurt is de eerste zichtbare uiting van de nieuwe koers. ‘De Roze Gekte’ mikt op een groot publiek en wil zowel door de kleur als de extreme aanbiedingen opvallen. Schalkwijk: “Met de campagne, waarin herkenbaarheid en klantbehoefte centraal staan, willen we iedereen verrassen en inspireren.”