Nieuw merk in Aziatische lifestyle producten opent in Utrecht

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Op 28 oktober jl. ‘The Bodhi’ haar deuren: een nieuwe franchiseformule retailconcept in Aziatische lifestyle-producten en woonaccessoires. Dit is de eerste vestiging van de wereldwijde lancering van het merk ‘The Bodhi’. Franchisenemer is Age Pieter Kamermans, hij won op de franchisebeurs Onderneem ‘t! nog The Dragons Den.

The Bodhi wordt gekenmerkt door hoogwaardige producten met een eigentijds design en heeft Azië als inspiratiebron. Design en duurzaamheid zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden bij The Bodhi.

Leo Schuur (CEO, The Bodhi International): ‘Ik denk dat er nog ruimte is voor een nieuw lifestyleconcept op de Nederlandse markt. Zeker één die een onderscheidend assortiment heeft en een thematiek gebaseerd op de waarden die wij met Azië associëren: rust, balans, warmte en minimalistisch design. Dat daarbij rekening wordt gehouden met mens en milieu vind ik logisch voor een nieuw concept in deze tijd.’

dinsdag 1 november 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.