Nieuw op de site: DA drogist & parfumerie

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De DA-formule is dé franchiseformule voor de zelfstandige drogisterij-ondernemer en met meer dan 200 vestigingen in Nederland zijn zij goed vertegenwoordigd.  Roos van Vliet, consultant bij Customerfactory: ”Om optimaal in te spelen op de lokale markt, bestaan er binnen DA verschillende winkeltypes. Lokaal ondernemerschap wordt sterk gestimuleerd.”

Als specialist op gebied van gezondheid en schoonheid, richt DA zich op het geven van passend advies en goede service aan de klant. In 2014 is het concept Fris, Gezond en Mooi geïntroduceerd. Een principe waarbij de winkel wordt verdeeld in drie werelden met bijbehorende assortimenten.  De wereld van Fris staat voor het vertrouwde drogisterij-assortiment rondom persoonlijke verzorging. Binnen de wereld van Gezond vind je productgroepen om gezond en vitaal te blijven, zoals zelfzorg, voedingsmiddelen en voedingssupplementen. Mooi staat voor luxe cosmetica, verzorging en parfumerie. In combinatie met een inspirerend assortiment, passend advies en goede service, maakt DA het verschil.

Binnen de DA is er zeer veel ruimte voor lokaal ondernemerschap. Zo is het concept Fris, Gezond en Mooi voor elke winkel modulair inzetbaar, wat inhoudt dat je de grootte en het aanbod van de drie werelden kunt afstemmen op je lokale doelgroep en je concurrenten. Daarnaast kan het DA-assortiment worden aangevuld met lokaal assortiment, zoals bijouterie.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class