Nieuw op de site: Friking

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Het van origine Spaanse fashion-label Friking richt zich op een doelgroep met een trendy levensstijl. Mensen die houden van bepaalde tv-series, films en subculturen kunnen hier terecht voor allerlei shirts en goodies. Franchiseformule Friking richt zich hiermee voornamelijk op de jongeren tussen de leeftijd 17 en 34 jaar. Moeders met kinderen tussen de 3 en 10 jaar zijn ook een belangrijke doelgroep. In het behang, de aankleding, de muziek en het personeel komt steeds het pop-culture segment terug.

De franchiseformule heeft binnen Europa al meer dan 200 winkels. De formule heeft na twee jaar actief geweest te zijn in Spanje besloten uit te breiden naar andere landen in Europa, waaronder naar Nederland. Hiervoor is de formule nog op zoek naar ondernemers die zich willen inzetten om de formule uit te breiden en die Friking naar een hoger niveau willen tillen. Er zal in eerste instantie gefocust worden op de grotere steden van Nederland, om van daaruit een landelijke dekking te creëren.

In tegenstelling tot andere mode-gerelateerde formules vraagt Friking een kleine investering van de ondernemer. €12.500 is de initiële investering voor de winkel en inventaris. De formule hanteert geen entree of franchise fee’s.U heeft daarmee uw investering in winkel mogelijk al na drie maanden terugverdiend.

Interesse? Hier kunt u meer informatie opvragen over deze formule en de voorwaarden.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3