Nieuw op de site: Klantloyaliteit met Piggy

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Vanaf heden heeft loyaliteitsplatform Piggy zich aangesloten bij De Nationale Franchise Gids. Al ruim 3.400 retailers hebben zich bij het loyaliteitsplatform aangesloten, waaronder vele franchiseformules. Piggy biedt inmiddels een platform aan ruim 1,5 miljoen gebruikers om te sparen bij hun favoriete winkels.

De meeste franchise formules in (food) retail zijn geïnteresseerd in een loyaliteitsprogramma, maar lopen tegen uitdagingen aan in het opzetten hiervan. Hier gaat namelijk wel de voorkeur naar uit. Zaken als kosten, onderhoud en doorontwikkelingen zijn de grootste hindernissen. Voor een klant kan het, ondanks alle investeringen en beste bedoelingen, nog steeds aanvoelen als ‘’weer een pas, of weer een app’’.  Met een tegenvallende deelname als resultaat.

“Piggy kan hier de oplossing voor zijn”, aldus Bas Oostenbrink, manager bij Piggy. “Piggy kan volledig aangepast worden naar de stijl van de formule, en is makkelijk uit te rollen over meerdere vestigingen. Al meer dan 1.000 franchise vestigingen hebben zich bij ons aangesloten.” Vervolgt Oostenbrink

Dashboard en data

Piggy heeft voor de franchisegever en -nemer tevens een innovatief dashboard ontwikkeld wat volledig inzicht biedt aan de gegevens van de onderlinge vestigingen. Zaken als benchmarking, campagnes opzetten, resultaten bekijken en mailingen verzenden zijn van meet af aan geïmplementeerd.

“We blijven constant ontwikkelen, dat onderscheidt ons van de concurrentie, alles wat je mag verwachten van een moderne retail-tool is aanwezig.” Zegt Oostenbrink.

Hoe het werkt:

Bekijk onderstaande video’s om te zien hoe retailers Piggy toepassen binnen hun formule.

https://www.youtube.com/watch?v=HbRZh9TMh30

https://www.youtube.com/watch?v=jwIgV6Hd7gw&t=1s

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-season-art-class