Nieuwe bezorgservice Jumbo zorgt voor bijna landelijke dekking

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Waar op dit moment meer dan 85 Jumbo vestigingen thuisbezorgen, wil de franchiseformule de bezorgservice dit jaar nog uitbreiden naar 100 vestigingen. Bij de uitbreiding van deze service heeft de supermarkt ook een commercial gemaakt met Max Verstappen onder het mom van ‘Snel besteld, Snel thuisbezorgd’. Het bedrijf gaat hiermee onder andere EkoPlaza achterna, dat bedrijf kondigde recentelijk ook een uitbreiding van de bezorgservice aan.

“In onze nieuwe tv-commercial laten we met een knipoog zien dat we zo snel mogelijk bezorgen. Max Verstappen rijdt met zijn Formule 1-racewagen bij Jumbo-familie Frank en Maike voor om hun online bestelde boodschappen thuis af te leveren. Jumbo is al jarenlang betrokken bij Max, in wie we van jongs af aan hebben geloofd. We herkennen ons in zijn winnaarsmentaliteit en zijn drive om elke dag beter te worden. We zijn er dan ook trots op dat Max weer een hoofdrol wil spelen in onze commercial.” Zegt de ceo van Jumbo Frits van Eerd op LevensmiddelenKrant.nl.

De uitbreiding van de thuisbezorging zal georganiseerd worden vanuit de pick-up points bij ruim 285 supermarkten. Dit zorgt er voor dat het bedrijf vrijwel een landelijke dekking krijgt. Het bestellen van de producten gaat sinds kort een stuk makkelijker door de vernieuwde Jumbo app. Met deze app is het mogelijk om streepjescodes uit de folder en van producten te scannen.

Het thuisbezorgen via de app of site is gratis wanneer de klant een actieproduct besteld. Tot en met 18 oktober zal dit een 4-pack Red Bull zijn.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class