Nieuwe franchisedirecteur bij Used Products

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Olaf Seinen is met ingang van januari de nieuwe franchisedirecteur van de wat betreft multimedia en duurzame consumentengoederen behoorlijk groene franchiseformule Used Products.

Na een carrière als Retail ondernemer binnen de keten maar ook met zijn eerdere leidinggevende ervaring binnen een middelgrote organisatie zal Seinen bijdragen aan het verder ontwikkelen van de kwaliteit van de Used Products organisatie. Seinen is zelf al sinds 2015 als franchisenemer verbonden en heeft naast zijn management ervaring ook veel kennis van bedrijf en commerciële processen.

De organisatie verstevigen

Met de beide CEO-directeuren Berthold Bakker en Bas Hofte geeft hij sturing aan de ruim 50 winkels grote franchiseorganisatie. De opdracht omvat vooral het borgen van kwaliteit, onderhoud richting de franchisenemers maar ook kennis platvormen benaderen in het kader van kwaliteit en registratie van geregelde en ongeregelde goederen. Beide belangrijke onderwerpen zijn op landelijk niveau in ontwikkeling. Ook zal Seinen nieuwe franchisenemers werven en begeleiden in hun traject tijdens en naar het openen van een winkel. Used Products heeft verder de afgelopen tijd haar website omgeving behoorlijk aangepast aan de huidige tijd. Ook daar zal veel ontwikkelingen komen op het gebied van in en verkopen van gebruikte consumentengoederen en direct klant contact waarvoor Seinen ook de operationele kant gaat monitoren.

Used Products

Used Products is inmiddels al meer dan 20 jaar het antwoord op het in en verkopen van gebruikte of nieuwe consumentengoederen. Used Products heeft een sterk netwerk van franchisenemers die allen met beide benen op de grond midden in een eigen winkels vooral ook zelf ondernemer mogen zijn. De soft franchise benadering is een sterke factor die maakt dat elke franchisenemer ook echt zijn eigen talent kan en mag ontwikkelen. Dat impliceert dat het productaanbod zeer divers kan zijn van meest algemene zaken tot producten die voortkomen uit de kennis en expertise van een betrokken franchisenemer. Used Products kiest vooral ook voor een laagdrempelige en eerlijke benadering, zowel naar haar franchisenemers maar verwacht dat ook van de franchisenemers naar de eindgebruiker, de klant. Met een goed ingerichte web winkel, juiste afstemming met autoriteiten wat betreft de handel in gebruikte goederen en de ondersteuning met kennis recht van de werkvloer is Used Products voor de toekomstige franchisenemer de ideale partner in werk en uitvoering.

Geïnteresseerd in deze franchiseformule? Klik hier voor meer informatie.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class