Door onderzoek te doen naar andere mogelijkheden kwam hij in aanmerking met FiltaFrya Plus. De formule sprak hem direct aan. “Ik kreeg een melding van deze formule, maar ik klikte het direct weg. Drie dagen later zat het nog steeds in mijn hoofd. Hier moet ik iets mee doen, dacht ik”, aldus Hoekzema tegen de Nationale Franchise Gids. De voornaamste reden was dat de formule niet alleen geld oplevert voor hem, maar ook voor de klant. Door het gebruik van de machines van FiltaFrya Plus kan de klant tot 100% langer zijn olie gebruiken. Tijdens de eerste kennismaking met de franchisegever was er direct een klik. “Het voelde meteen goed, na onze eerste kennismaking is alles heel snel gegaan”, aldus Hoekzema.
Hoekzema is tevreden over zijn zaken. Doordat hij al kennis had van het ondernemen wist hij hoe dingen worden aangepakt. “Als ondernemer moet je eigen klantenkring opbouwen en lef durven te tonen.” De nieuwe franchisenemer streeft ernaar om aankomend jaar een goede klantenkring te hebben met meerdere vaste klanten in de week.
Geef een reactie