Nieuwe huisstijl in alle winkels SPAR

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

SPAR introduceerde eerder dit jaar een nieuwe huisstijl, zowel instore als outdoor. De nieuwe huisstijl wordt op dit moment in een overgroot deel van de winkels geïmplementeerd. De nieuw geopende en verbouwde winkels waren al voorzien van de nieuwe huisstijl, nu komen ook de niet verbouwde winkels aan de beurt.

Het is een mooi moment om alle winkels een nieuw jasje te geven omdat de keten dit jaar 85 jaar bestaat. Met de nieuwe huisstijl wordt er ingespeeld op de veranderingen van de consument. De winkels worden niet volledig verbouwd, maar krijgen een aanpassing in alle permanente en wisselende signing. Verder worden de buitenzijde, de bestickering en de kleine communicatiemiddelen vervangen.

De nieuwe signing van de twee pilotwinkels zijn uitvoerig geëvalueerd en de verdere uitrol is in week 35 van start gegaan. In de eerste week van december zullen de laatste winkels onder handen genomen worden. Op dit moment zijn er al 20 winkels van de nieuwe huisstijl voorzien.

‘’De SPAR winkels zijn uniek en zijn daarom voorafgaand bezocht door de leverancier. Vervolgens is voor iedere winkel een specifiek ontwerp gemaakt, waarmee door kleine veranderingen de winkels in 1 dag worden aangepast. Hiermee krijgen alle SPAR winkels een eenduidige, frisse en eigentijdse uitstraling’’, aldus een woordvoerder.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website