Nieuwe marketing tool voor Domino’s Pizza

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Softwarebedrijf Marvia heeft een integratie met buitenreclame specialist Out of Home Masters gelanceerd. Door deze koppeling is het voor de klanten van Marvia mogelijk om op lokaal niveau buitenreclame in te plannen. De integratie is speciaal gericht op landelijke bedrijven die met lokale partners werken, zoals franchisenemers, resellers of dealers. Waar buitenreclame voorheen moest worden ingeboekt door de centrale marketingafdeling, is het dankzij de koppeling nu mogelijk om dit de lokale partner zelf te laten doen.
Geslaagde eerste lancering voor Domino’s Pizza

Een van de eerste klanten die succesvol gebruik heeft gemaakt van de integratie is Domino’s Pizza. De franchisenemers van Domino’s Pizza plaatsten onlangs de eerste landelijke campagne op geselecteerde abri’s in hun eigen gebied. Out of Home Masters maakte voor elke franchisenemer een selectie van de meest relevante buitenreclame locaties per vestiging.

Tom van Vlijmen, Local Store Marketeer bij Domino’s Pizza Nederland: “Dankzij de nieuwe koppeling bieden we onze franchisenemers weer een extra mogelijkheid om gemakkelijk hun lokale zichtbaarheid te vergroten. Die lokale aanwezigheid draagt bij aan ons succes”.

Nieuwe samenwerking

Yordi Hardenberg, Operations Director bij Out of Home Masters, noemt de samenwerking een belangrijke ontwikkeling: “Wij zien veel potentieel in de samenwerking met Marvia. Het buitenreclame landschap is onoverzichtelijk door de vele aanbieders. Middels onze data en planningstool kunnen wij voor elke vestiging de meest relevante locaties selecteren. De ondernemer kan met één druk op de knop, lokaal out-of-home inboeken via het Marvia platform tegen een scherp tarief. Hiermee maken we het mediumtype toegankelijk en de campagne inzichtelijk”.

Volgens Joep Donders, CEO van Marvia, passen lokaal ingeplande buitenreclames perfect bij de lokale marketing-software van Marvia: “Onze tools maakten het al mogelijk om lokale partners, on-brand marketingmateriaal te laten maken. Dankzij de koppeling kunnen lokale gebruikers nu zelf kiezen op welke locaties in hun stad of dorp, landelijke out-of-home campagnes worden ingeboekt. De lokale ondernemer wordt geactiveerd om lokaal met marketing aan de slag te gaan en de centrale marketingafdeling is minder tijd kwijt aan operationele zaken.”

Marketing automatiseren met Marvia

Marvia maakt merken succesvoller door hun lokale marketing potentieel te activeren. Het bedrijf is dé pionier op het gebied van het gebruik van automatisering in het maken van (lokaal) marketingmateriaal. De SaaS-oplossing stelt bedrijven in staat om op grote schaal gepersonaliseerde, lokaal relevante uitingen te maken, binnen de huisstijl. 

Meer informatie op: www.getmarvia.com

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class