Nieuwe marketingdirecteur voor Jumbo

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Vanaf 1 april 2018 is Roy van Keulen de nieuwe marketingdirecteur van Jumbo. Hij volgt Wim Junte op die de functie op interimbasis vervulde.

Op dit moment is van Keulen nog e-commerce directeur bij de Veghelse supermarktketen, waar hij begin vorig jaar het stokje overnam van Jurriaan Pouw, die op dat moment op interim basis werkzaam was.

Wie uiteindelijk zijn functie overneemt is nog onduidelijk. Vanaf april wordt van Keulen verantwoordelijk voor zowel de online als offline marketing.

Van Keulen bekleedde nog maar net zijn functie als directeur e-commerce bij Jumbo. Hij was eerder werkzaam als group director bij Maxeda en bekleedde daarvoor verschillende functies bij TomTom en beschikt hiermee over meer dan 15 jaar omni-channel ervaring.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.