Nieuwe samenstelling top Albert Heijn

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Hoofdkantoor Albert Heijn
Supermarktformule Albert Heijn ziet zijn huidige directeur marketing en formule Jeroen Pietryga vertrekken als gevolg van een vereenvoudigde samenstelling van de directie. Pietryga, die sinds het najaar van 2010 verantwoordelijk is voor marketing en formule van Albert Heijn, stopt per 1 juni. De top van de keten bestaat nu uit vijf directieleden.

De nieuwe ceo, Sander van der Laan, zegt hierover: “De nu doorgevoerde vereenvoudiging van de organisatie stelt ons in staat om onze groeidoelstellingen sneller en beter te realiseren. De aankondiging dat Albert Heijn de komende tijd 82 winkels aan zijn winkelnetwerk in Nederland toevoeg, is daarbij een extra bewijs van onze groeikracht”, aldus Van der Laan.

dinsdag 8 mei 2012.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.