Franchisenemers Home Instead Thuisservice breiden uit

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Op 1 januari 2021 hebben Janneke en Bas Leijden van Amstel hun verzorgingsgebied in de regio Waterland uitgebreid naar de regio Zaanstreek. De drijfveren van Home Instead Thuisservice zijn persoonlijke aandacht en betrokkenheid. Door deze expansie kunnen de seniorern uit de gemeenten Landsmeer, Oostzaan en Zaanstad ook de persoonlijke aandacht ontvangen. Het doel van Home Instead Thuisservice is dat senioren zo lang mogelijk zelfstandig, gezond en onafhankelijk in hun vertrouwde thuisomgeving blijven wonen.
Eigen onderneming

Bas en Janneke vertellen: “Sinds 2,5 jaar bieden wij ondersteuning aan senioren in de regio Waterland (Purmerend e.o.). Wij merken echt dat wij het verschil kunnen maken in het leven van senioren die zo lang mogelijk thuis willen blijven wonen. De vraag naar passende ondersteuning van Home Instead in de regio Zaanstreek nam snel toe. We zijn heel blij dat we nu ook in deze regio onze dienstverlening kunnen aanbieden.

Wij laten zien dat Home Instead veel kan betekenen in de zorg thuis voor senioren. Wij zijn gespecialiseerd in de ondersteuning van senioren met dementie. Wij bieden maatwerkoplossingen, we luisteren echt naar de behoefte en gaan samen op zoek naar de kern van de zorgbehoefte. Hierbij denken we buiten de kaders en zetten graag een stap extra. Met elkaar kijken we naar wat er nog wel mogelijk is.

Home Instead Zaanstreek-Waterland is gecontracteerd voor de Wet Langdurige Zorg en biedt ook individuele begeleiding via de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (gemeente). Via de overeenkomst met zorgverzekeraars Zilveren Kruis, Interpolis en Pro Life kan een mantelzorger respijtzorg en mantelzorgondersteuning vergoed krijgen.”

Welbevinden

“Wij vinden het belangrijk dat de klanten zelf bepalen hoe zij ondersteund worden: zoals u wilt, wanneer u wilt en door wie u wilt. Van 1 uur per week tot 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Onze dienstverlening gaat uit van de persoonlijke wensen van de klanten. De klant bepaalt welke ondersteuning nodig is, op het gewenste moment en door de CAREGiver die bij hen past. Vanuit ons hart maken we elke dag met vertrouwen het verschil”, aldus Bas en Janneke.

Klantgerichte aanpak

De overheid zet sterk in op het zo lang mogelijk thuis laten wonen van senioren, om de zorgkosten terug te dringen. Hierdoor verdwijnen verzorgings- en verpleeghuizen grotendeels. Klanten thuis gelukkig maken met aandacht, tijd en kunde van de CAREGivers, dat is het doel van Home Instead Thuisservice. “Onafhankelijk onderzoek, onder zowel onze klanten als onze medewerkers, geeft aan dat het ontvangen van oprechte persoonlijke aandacht en ondersteuning, de belangrijkste onderscheidende kenmerken zijn van onze dienstverlening.  En daarmee ook de grootste drijfveer voor het succes van Home Instead in Nederland”, aldus een woordvoerder van Home Instead Thuisservice.

Ontvang gratis meer franchise informatie over Home instead Thuisservice!

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.