Nonfood AH

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Albert Heijn XL Muiden
De eerste presentatie van nonfood bij Albert Heijn is door de franchisenemers van de formule over het algemeen goed ontvangen. Zij kijken met belangstelling naar deze ontwikkeling en verwelkomen de mooie marges die daarop zijn te maken. Opvallend is dat in overeenstemming met de prognoses van AH de prijzen wel op het niveau van de Hema liggen, maar de uitvoering meer het niveau heeft van Zeeman of Blokker. Hema kiest bijvoorbeeld voor effen kleuren en AH voor producten met dessins. Kritische opmerkingen zijn er ook. Het schap voor de lucifers is een meter breed en het kost zes weken om dat te verkopen. Er is slechts één theeglas in de aanbieding tegenover zeven verschillende champagneglazen. De boeken en producten voor kinderfeestjes spreken de franchisenemers meer aan.

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 23 maart.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.