Nuchter Harmeling Interieurconcepten bedient formules wereldwijd

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

hans-stenvert-harmeling-700-420

Harmeling Interieurconcepten ontwerpt en realiseert nationaal en wereldwijd maatwerkinterieurs voor winkels en retailketens. Dit doet het Rijssense bedrijf op basis van vijf klantbeloften. Directeur Hans Stenvert vertelt over de werkwijze van het nuchtere bedrijf.

‘We zijn zo goed als de monteur die de laatste schroef aandraait’

Harmeling Interieurconcepten is geen onbekende in de franchisewereld. Het verzorgt de interieurs voor een groot aantal formules in binnen- en buitenland, waaronder Pearle, Doppio Espresso, Eyewish Groeneveld en Lincherie. “Wij hebben altijd een minimale voorraad voor de formules waarmee wij werken”, vertelt Stenvert. “Dat betekent dat we in overleg met de franchisegever op korte termijn een interieur kunnen opleveren. Wij kunnen zowel met bestaande concepten werken als met formules die net starten. Onze eigen ontwerpafdeling kan de formule vanaf het begin helpen met het gewenste interieur.”

Klantbeloften
“Harmeling is een nuchter bedrijf; we doen wat we zeggen”, vindt Stenvert. “We proberen verwachtingen waar te maken, maar als we nee zeggen is het nee. In onze branche is het nakomen van afspraken enorm belangrijk. Een deadline is een deadline en dat realiseren we ons maar al te goed. En die proberen we te halen met een glimlach, want de franchisegevers en -nemers voor wie wij werken,  hebben hun vermogen in het verbouwen van een pand of de start van een formule gestopt. Wij zijn zo goed als de monteur die de laatste schroef aandraait. Zij bepalen ons succes. We werken veelal met jongeren die een passie hebben voor het werk. Dat komt natuurlijk omdat ze het graag doen, maar ook omdat wij de kenmerken van een familiebedrijf hebben: 120 mensen werken elke dag aan mooie winkels, dus eigenlijk is met passie werken helemaal niet moeilijk voor ons. Wij doen ons werk al jaren met veel plezier op deze wijze en met succes. Voor ons, maar bovenal voor onze opdrachtgevers. Reden om hiervan een vertaalslag te maken naar klantbeloften die we liefst meer dan waar willen maken:

  • Het overtreffen van verwachtingen;
  • Topkwaliteit leveren;
  • Afspraak is afspraak;
  • Het werk doen met een glimlach;
  • Werken met passie en altijd voor een 10”
Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.