Omnichannelproeftuin Hans Anders

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule Hans Anders heeft een pilotstore van een omnichannelwinkel ‘vol merkbeleving en technische snufjes’ geopend in Muiden. De nieuwe winkel van de formule is onder andere voorzien van videoschermen, een touchscreen als informatiepunt, een selfservicehoek en interactieve digitale spiegels. Dit maakte de formule vrijdag jl. bekend.

De nieuwe winkel is compleet anders dan de huidige vestigingen van de formule. Zo ziet bijvoorbeeld de klant bij binnenkomst gelijk een touchscreen, die hem of haar informatie geeft over de merken, nieuwe trends, acties en de indeling van de winkel. Vaak is het aanbod van monturen zo groot in de winkels dat de consumenten overspoeld worden met mogelijkheden. ‘’Daarom maken we de inrichting, de route en bewegwijzering in de winkel zo duidelijk mogelijk, onder meer door gebruik te maken van interactieve schermen waarmee klanten gemakkelijk en snel informatie vinden,’’ aldus Angeli Engels, verkoopdirecteur bij Hans Anders, tegenover RetailNews.

Het doel van de nieuwe winkelformule is om Hans Anders breder op de kaart te zetten, aldus verkoopdirecteur Engels. De afgelopen jaren heeft de formule met een andere communicatie meer op kwaliteitsuitstraling ingezet. Daar is deze winkel volgens Engels het uithangbord voor. ‘’Bovendien is het onze proeftuin waarin we noviteiten testen op relevantie en klantvriendelijkheid.’’

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class