Opnieuw topmanager C1000 opgestapt

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Bas Verheijen
Bas Verheijen stapt per direct op als marketingdirecteur bij C1000. Dat meldt Distrifood online. Verheijen had zitting in de door oud-Super de Boer-ceo geleide stuurgroep, die de formule en integratiestrategie van Jumbo en C1000 onderzocht. Vanwege zijn betrokkenheid bij de invulling van de aangekondigde strategie is het vertrek van de marketingdirecteur precair te noemen.

Verheijen is na Tom Heidman en Rein van der Wal reeds de derde topmanager die vertrekt sinds de aankondiging van de overname door Jumbo. Volgens Jumbo heeft de marketingafdeling van C1000 nog wel degelijk een uitdaging om aan te gaan. Voor de C1000-formule worden tot 2015 nog nieuwe campagnes ontwikkeld, om het hoge actieaandeel op peil te houden.

dinsdag 1 mei 2012.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.