Pearle versterkt klantdialoog

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Pearle
Franchise formule Pearle gaat meer investeren in dialoogmarketing.  Het marketingbureau Villa is gevraagd deze taak op zich te nemen.

Om klanten vaker terug te laten komen in de winkel wil Pearle de dialoog tussen opticien en klant versterken.  De klanten van Pearle moeten ‘ware fans’ worden. Villa gaat daarbij uit van verschillende groepen zoals prijskopers, functionele of modische kopers. Een van de instrumenten die Pearle gaat inzetten, is een persoonlijk boekje voor klanten. “Hierin staan hun specifieke brilgegevens, aangevuld met praktische tips, aanbevelingen voor servicebeurten, momenten voor een nieuwe oogmeting en gerichte aanbiedingen”, aldus Villa-ceo Mathijs Heijting. Het door Villa opgezette programma wordt in het begin van dit jaar al doorgezet naar een online platform. Hoewel echt resultaten er nog niet zijn, is Pearle al positief gestemd over de eerste acties.

dinsdag 19 maart 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.