People’s Avenue en Kapitaal op Maat gaan samenwerking aan

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

People’s Avenue is een nieuwkomer op het gebied van duurzame mode. Door samenwerkingen aan te gaan met BN’ers als Taeke Taekema, Katja Schuurman en Mari van de Ven en magazines als Vogue en Glamour Magazine zet het bedrijf hun commerciële karakter extra kracht bij. Met behulp van Kapitaal op Maat probeert de modeformule middels crowdfunding een investering van €150.000 op te halen.

Het bedrijf wint al steeds meer terrein in modeland. Op 19 oktober jl. lanceerde DJ Martin Garrix zijn kledinglijn in een tijdelijke Pop-Up store van People’s Avenue. Dit zorgde voor een stormloop van klanten. Door dergelijke samenwerkingen kan het bedrijf snel verder groeien. ”Wij zijn er klaar voor. Investeert u ook in onze toekomst?” aldus directeur Roland Wiechert.

De modewinkel heeft sinds de oprichting  5 maanden geleden al 3 winkels geopend. De kleding is gericht op leeftijden tussen de 20 tot midden 40. Hierbij heeft het bedrijf een gemiddelde marge van 70% op hun kleding. Wanneer de investering gehaald wordt, zou dit percentage op kunnen lopen tot 80%.

Het is duidelijk dat crowdfunding bij het merk past. Kapitaal op Maat en People’s Avenue hebben elkaar hierin gevonden en gaan vol vertrouwen de samenwerking aan. Door de snel groeiende vraag naar het merk en eerlijke kleding, zal het bedrijf snel uit moeten breiden. Hiervoor is People’s Avenue met een crowdfunding actie begonnen. Het bedrijf vraagt de investeerders van Kapitaal op Maat om een lening van €150.000 gedurende 4 jaar, met een rente van 8%.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.