Persoonlijke aandacht centraal bij nieuwe franchisenemer Monuta

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Sinds april 2014 is Ellen Spierenburg franchisenemer van Monuta in de regio Baarn, Soest, Soesterberg, Lage Vuursche en Eemnes en op verzoek ook daarbuiten. Persoonlijke aandacht en begeleiding staan bij Ellen centraal: “Mensen steunen en bijstaan in een emotionele tijd, daar ligt mijn hart!”

Ellen heeft ruim 20 jaar lang ervaring opgedaan als financieel planner in de zakelijke dienstverlening. Ze volgde de opleiding Financial Life Planning, waarbij niet het financiële plan, maar de levensdoelstellingen van de klant centraal staan.

Ellen: “Het adviseren en begeleiden van klanten bij belangrijke gebeurtenissen in het leven, met oog voor de emotionele kant die daarbij komt kijken, trok mij heel erg aan in mijn functie als Financial Life Planner. Maar toen drie jaar geleden mijn moeder overleed, besefte ik dat ik meer wilde. De periode rond de uitvaart was heel zwaar en emotioneel. De uitvaartverzorger van Monuta heeft echter de uitvaart met zoveel toewijding en compassie begeleid. Dat gaf mij het gevoel dat ik dat vak ook wilde uitoefenen.”

De afgelopen periode heeft Ellen als consulent uitvaartzorg bij Monuta gewerkt. De keuze om onder de paraplu van Monuta als franchisenemer te gaan werken, is weloverwogen gemaakt. Ellen: “Het levenseinde is onderdeel van het leven en mensen vinden het fijn om hun gedachten en wensen te kunnen delen met een vertrouwd persoon, een lokaal gezicht. De kracht zit in de combinatie van een grote organisatie met al haar kennis en kunde en de persoonlijke aandacht van iemand die bekend en vertrouwd is met alle gebruiken en tradities in de buurt.”

 

Bij Monuta Ellen Spierenburg kan men natuurlijk terecht voor kwalitatief hoogstaande uitvaartverzorging. Of het nu gaat om een traditionele uitvaart of juist om een wat meer eigentijds afscheid. “Ik wil een uitvaart betekenis geven: Bij een uitvaart moet niet alleen de dood, maar juist ook het leven van de overledene centraal staan. Door goed te luisteren, ook tussen de regels door, worden de wensen van de overledene, maar zeker ook die van de nabestaanden, duidelijk. Zo kunnen we gezamenlijk komen tot een mooie en zinvolle invulling van de uitvaart. Kernwaarden die daar bij passen en die bij mij hoog in het vaandel staan zijn: persoonlijk, betrokken, warm, sociaal en integer.”

 

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class