Plaza en Kwalitaria vallen in de prijzen

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

kwalitaria nieuw vennep

Fastserviceformules Plaza Food for All en Kwalitaria zijn gisteren in de prijzen gevallen. Plaza won in de categorie ‘fastservice’ met hoge scores op zowel gastvrijheid en prijs/kwaliteit de GfK Out of Home Formule Award. Vorig jaar stond Plaza op de derde plaats. Waar Kwalitaria vorig jaar op de eerste plek stond, staat het dit jaar op de tweede plek. Nieuw in de top drie is Snackpoint waar vooral de kwaliteit van eten wordt gewaardeerd.

Overige winnaars van de GfK Out of Home Formule Awards zijn BP in de categorie ‘On the move’, DE Café in de categorie ‘Shopper horeca’, Hutten in de categorie ‘Catering’ en Toverland in de categorie ‘Leisure’.

Ondanks deze tweede plaats heeft Kwalitaria toch een eerste plaats weten te scoren. In het RTL programma De Succesfactor is de formule verkozen als branchewinnaar in de categorie ‘fastservice’. Hiermee dingt de formule aan het eind van het jaar automatisch mee naar de Succesfactor TV Award. Aan de hoofdprijs is een geldbedrag van € 10.000 verbonden.

De Succesfactor is een TV programma dat zich richt op een brede doelgroep die interesse heeft in ondernemen, ondernemerschap en beleid en strategie in het MKB. De kijker wordt geïnformeerd over succesfactoren van ondernemers. Daarin komt duidelijk naar voren hoe zij weten in te spelen op economische en maatschappelijke ontwikkelingen en hoe zij hun persoonlijke en zakelijke visie vormgeven.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-tubz-europe

franchise-season-art-class