Tamara Smith-Zonneveld, online en e-commerce manager bij Plus, liet aan Distrifood weten: “We merkten onder particulieren een toenemende vraag naar online en flexibel boodschappen doen. Daarom intensiveren wij onze e-commerce mogelijkheden steeds meer en zijn wij verheugd dat ook onze ondernemers hier de meerwaarde van inzien, dit mogelijk maken en zo de verbinding met de lokale markt meer invulling geven. Het grote voordeel van een lokale winkel is, dat de boodschappen sneller bij consumenten kunnen worden bezorgd. De boodschappen zijn bovendien in voor hen bekende handen.”
PLUS maakt op onlinegebied veel ontwikkelingen door. Klanten kunnen naast de reguliere site ook via de PLUS-app bestellen. De klant kan de boodschappen vervolgens laten bezorgen, of zelf afhalen bij de dichtstbijzijnde PLUS supermarkt. Ook biedt PLUS sinds kort in dertig winkels de service PLUS Express aan. Dit is dezelfde service, maar dan nog sneller. Bij PLUS supermarkten met deze service kan de klant namelijk de boodschappen die via de site of app besteld worden, dezelfde dag nog ophalen.
Geef een reactie