Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

Primeur voor Live Escape: Eerste Franchisenemer tekent contract voor nieuwe locatie in Maassluis

Live Escape, de toonaangevende naam in avontuurlijk vermaak met escaperooms, kondigt met trots een mijlpaal aan in haar groei: de ondertekening van het allereerste franchisecontract door ondernemer Arjan Rijkers. De opening van de nieuwe Live Escape-locatie in Maassluis staat gepland voor eind 2024.

Met een passie voor escaperooms en een ondernemersgeest, ziet franchisenemer Arjan de opening van deze nieuwe locatie als een kans om een gemeenschap van avonturiers te verwelkomen en een unieke vorm van vermaak te bieden aan de regio. “De opening van onze eerste franchise locatie in Maassluis is een mooie mijlpaal voor Live Escape en een bevestiging van ons streven naar groei en kwaliteit. We zijn verheugd om samen te werken met gepassioneerde ondernemers zoals Arjan.”, aldus Jesse van der Lely, eigenaar van Live Escape.

Arjan Rijkers is eigenaar van Topsquash Maassluis en verruilt twee van zijn acht squashbanen voor maar liefst vier nieuwe escaperooms. Het idee een escaperoom in zijn squashcentrum te beginnen, ontstond ruim tweeëneenhalf jaar geleden. ,,Op een franchisebeurs in Nijkerk kwam ik voor het eerst in contact met Live Escape. Ik was er direct van overtuigd dat dit iets voor ons was, zeker omdat Maassluis nog geen andere escaperoom heeft!”

De eerste Nederlandse vestiging van Live Escape opende in het centrum van Rotterdam aan de Westblaak in 2016, vijf jaar later volgde een tweede vestiging in Amersfoort. Live Escape staat bekend om haar meeslepende en uitdagende escaperooms, die spelers meenemen op een reis vol mysterie, puzzels en avontuur. Met thema’s variërend van historische mysteries tot thriller avonturen, biedt Live Escape een ervaring die zowel doorgewinterde puzzelaars als beginners zal boeien.

Wanneer je samenwerkt met Live Escape, betreed je het speelveld met een jonge onderneming met immense ambities. Live Escape heeft als doel zich stevig te positioneren aan de top van de markt. In feite bieden ze meer dan slechts een activiteit; ze verkopen ervaringen. Hun slogan luidt niet voor niets: “A one hour experience… a life time memory.” En het is geen loze belofte; talloze blijvende herinneringen worden regelmatig gedeeld via social media-reacties.

Meer weten over franchisen bij Live Escape? Vraag dan nu (vrijblijvend) informatie aan.

Ontvang gratis meer informatie over Live Escape

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef

Meer informatie over franchisen bij

Live Escape

×