Profile Tyrecenter winnaar NFV Franchisetrofee

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Winnaar NFV Franchisetrofee
Gisteravond is tijdens een feestelijk diner de winnaar bekend gemaakt van de vakprijs voor franchiseformules. Profile Tyrecenter is de winnaar van de NFV Franchise Trofee 2012. De prijs werd uitgereikt door Peter-Jan Balkenende aan directeur Harm Nieboer en Luc van Bussel (rechts op de foto, CEO Alwaysbemobilecompany, moedermaatschappij van Profile Tyrecenter.
 
De leden van de Nederlandse Franchise Vereniging hadden in maart 3 formules genomineerd: Profile Tyrecenter, Boerenbond/Welkoop en New York Pizza,. Zij zijn door een vakjury beoordeeld op 31 criteria. De jury beoordeelde de genomineerden onder andere op hun verdienmodel, de organisatie, de kwaliteit en kwantiteit van mensen en investeringen, de gerealiseerde groei en de communicatie tussen franchisegever en -nemers.

De jury roemde de winnaar omdat zij goed inspringt op de veranderende automotive markt en met een duidelijke visie toewerkt naar een algehele mobiliteitsoplossing. De organisatie is sterk gecentraliseerd maar toch transparant. Er is een krachtig opleidingstraject voor alle medewerkers, er wordt gebruik gemaakt van een sterke benchmark en het verdienmodel is goed. 

Een eerste reactie van winnaar Luc van Bussel: Wat een eer dat wij we de NFV Franchise Trofee hebben gewonnen. Het winnen is een beloning voor het feit dat wij, franchisenemers en hoofdkantoor, samen veel energie steken in een goede samenwerking. De prijs is een beloning voor iedereen in de organisatie.

woensdag 30 mei 2012.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.